SADAR DAN NGGAK SADAR


    oleh: Oesman Ratmadja

     
     
    " Heii Mehong... babe lo gak gaul, yee?" Kata temen Mehong yang namanye cukup keren, Kampeng Tralalala. " Maksud lo," kate Mehong nyang sama sekali gak kesel. Lantaran males kesel, Mehong gak melototin si Kampeng.
    " Maksud gue, bilang ama babe lo, supaye ngitemin rambutnye nyang udeh kebanyakan putihnye. Contoh dong nyak ama babe gue, nyang tampilannye muda terus"
    " Oooh entu maksud, lho. Oke, nanti gue bilang ke babe gue supaye die gak perlu ikut ikutan babe ama nyak lo, nyang belon tau kalo manusia tuh pasti bakalan jadi tua dan akhirnye juga pasti koit "
    " Yee mestinye lo tuh besyukur lantaran gue dah kasih resep awet muda"
    " Gue tuh justeru bersyukur lantaran babe gue nyadar kalo doi dah tua"

0 Response to "SADAR DAN NGGAK SADAR"