CERBER (47)

BUKAN Mantu IDAMAN

Oleh: Oesman Ratmadja

EMPAT PULUH TUJUH


        “Babe mau naek perahu,” Nina Beler nggak sekedar nawarin kong Lihun  naek perahu tapi juga siap nemenin mertokunye supaye manfaatin peluang ngejajal belayar  ke tengah laut pake perahu.

          Cuman, kong Lihun terus terang nolak ajakan sang mantu. Sebab. dia takut baok alias ngeri mabok 
        “Maunye, sih,mau. Cuman, daripada gue mabok laut, atawa perahunye tebalik disambet tsunami, mendingan gue maen aer di sini aje,ah”

          Nurdin langsung ngasih semangat supaya babenye ngejajal nikmatin suasana laut dengan berperahu
        “ Be jangan takut mabok be? Kan, ada Udin nyang siap ngejagain babe”

        Kong Lihun malah kayak sok ngambek
        “Pale lu bau gas beracun lapindo. Dari tadi, nyang ngedampingin gue, bukan lu. Tapi, mantu gue. Jadi, mane mungkin gue percaye lu bakalan ngejagain gue.”

         Nina tersenyum. Senyumnya begitu indah.
       Tapi, sebenernye, keindahan senyum Nina cuman di luar doang. Di dalem atinye, Nina Beler, sebel buanget. Bukan sama Nurdin, tapi sebel sama mertuenye. Soaknye, Nina kepingin tinggal misah dari mertoku, eeee malah diwajibin tinggal di rumah Kong Lihun, mertuanye. Dia jadi sebel lantaran ngerasa kayak punya dua orang suami 

         Padahal, lakinye cuman Nurdin. Lihun cu man sebates mertua doang. Tapi, amanah lakinye, mesti mau die terima. Cuman, bae Nurdin maupun kong Lihun, sama sekali kagak tau. Kebaikan dan perhatian Nina ke sang mertua, cuman basa basi. Pura-pura doangan

      Nina mau ngerjain ini ples itu, lantaran di depan lakinye aje. Di depan Nurdin,  die emang mesti ngebuktiin bisa jadi menantu nyang bae Menantu nyang full perhatian. Menantu nyang seolah-olah, gak cuman siap nikah sama Nurdin Tapi, juga “nikah” same mertuanye.
          “Besok, kalo bang Nurdin kagak di rumah, kagak bakalan gue mau dibudakin lagi,” Nina nyang fisiknya gelar senyum, nyang megangin kong Lihun, nyang setelah ngegulung celananye, masukkan kakinye ke air laut, ngancem di dalem ati.

        Kong Lihun, nyang kagak tau kalo di ati Nina ada udang di penggorengan, cuman ngerasain hepi nyang konkrit. Kebahagiaan nyang selame ini belon pernah dinikmatin kong Lihun, sebelon punye mantu nyang namenye Nina Be ler. Menurut engkong Lihun, Nina Beler, termasuk mantu nyang emang dimauin.

        Menantu nyang sekaligus bini Nurdin. Die betah di rumah. Pinter masak, bisa ngerawat rumah, sayang ples hormat sama lakinye nyang bernama Nurdin bin Lihun, juga perhatian sama mertuanya, Lihun bin Madroi.
         “Nina…Nina…gue kagak sangka, kalo lu bisa jadi menantu ideal,” kata kong Lihun da lem ati, pas rekreasi ke Taman Kenyataan Jaya Ambrol udehan, sekeluarge udeh siap cau, ninggalin Taman Kenyataan Jangan Ambrol
         “Lihun…Lihun…awas, lu, yee, kalo bang Nurdin udeh berangkat ke luar kota?” Ancem Nina, dari lubuk hatinye.
         “Oh iye, be..besok pagi, kan Udin berangkat. Selama dua minggu di lokasi syuting. Tolong jangan galakin Nina, yaa be ?” Pinta Nurdin, sambil ngegerak-gerakin tangan kanannye nyang ngendaliin stir, sementare tangan kirinye, ngeremes-remes jari jemari Nina Beler, nyang nyenderin kepale di jok mobil
           ” Lu kagak perlu kuatir. Kagak mungkin gue bisa galak sama mantu gue nyang baru ba reng serumah, udeh bisa bikin gue hepi,” sahut kong Lihun
           “ Lu, Nin..tolong urus, juga rawat babe abang, ye sayang ?’
           “Insya Allah, bang. Amanah abang mu dah mudahan bisa Nina laksanain,” sahutan in dah dari bibir Nina, memang kedengeran merdu di kuping Nurdin. Juga di kuping kong Lihun.
            Tapi, sahutan nyang ke luar dari lubuk ati Nina, bener-bener sangat beda.
          “ Kalo abang sayang kagak ada di ru mah,ngapain gue mesti ngejaga sama ngerawat babe? Gue juga, kan, mau bebas. Mau nikmatin idup.Lagian,emangnye gue kawin sama babe? “





Bersambung……..

0 Response to "CERBER (47)"