CERBER 20

                             
                 




DUA PULUH




        “ Eh, ade ape, nii. Lu ngapain ngobrol beduaan sama anak perawan  gue? Terus, kena pe tuh anak gue mewek. Lu mau macem-ma cemin anak gue, Hun?”             
         “Bang…sabar dulu, bang. Jangan emosi gitu. Abang, kan, dilarang dokter banyak bege rak?” Nyokapnye Mumun, kepaksa ngerangkul lakinye nyang emosi, ngeliat anaknye mewek, di depan kenalannye nyang udeh bangkotan.
          “Terus, ape tuh nyang pake pada beranta kan segala?” Bokap Mumun nyang udeh dirangkul sama nyokapnye, tetap berusaha nunjukin eksistensi.
          Mumun, nyang udeh bisa ngilangin tangi san, buru-buru ngejelasin. Mulai dari awal, nyang bikin die kaget, sampe akhir, nyang bikin dia kagak bisa ngendaliin emosi, akhirnye mewek lantas ngusir engkong Lihun sambil tereak. Sampe engkong Lihun ngejelasin mak sud nyang sebenernye, mau ngelamar Mumun tapi buat dikawinin sama anaknye, di Nurdin. 
            “ Jadi, be…sebenernye bukan salah paham. Tapi, lantaran awalnye Mumun emosi. Mumun juga kagak nanya dulu engkong Lihun ngelamar buat siape ?”
            “Nah, elu, juga gokil, sih. Ngelamar tuh ngajuin ke gue dulu? Baru gue sampein. Kalo anak gue mau, baru kite nikahin ?”
            “ Yeee, gue. Kan kagak ada waktu lagi. Ntar sore, rencananye gue mau naik gunung Sa lak. Mau kemping sama temen waktu muda dulu. Yaa, refreshing gitu. Eeh, pas gue sampe ke rumah lu, kate si Mumun, lu lagi ke pus kesmas. Jadi, gue ngomong langsung aje sama die.. Eeh, die salah tafsir duluan. Dikira, nyang mau kawin sama si Mumun, gue. Jadinye, sem pet ada insiden kecil, deh. “
              “Tapi, lu serius nih mau ngelamar anak gue buat si Nurdin ?”
              “ Sebenernye, sih, gue mau sekalian ba wa kesini, tuh anak gue. Cuman, die kagak te patin janji. Bilang mau pulang kemaren, eeh, sampe tadi pagi belon juga balik dari Surabaya
               “Emang si Nurdin kerja dimana, Hun, kok sampe bisa die pergi jauh ke Surabaya? Lu kagak kuatir die nyasar, ape ?”
               “Somad…Somad…ke Surabaya, kan naek pesawat. Dari bandara tinggal naek taksi, ke hotel. Si Nurdin, bukan aje ke Surabaye, Mad. Die juga sering ke Sulawesi ?”
               “Kerja ape pelesiran, tuh, anak ?”
               “Kerja, dong. Tepatnye sih, bisnis. Die tuh pedagang barang antik. Jadi, suka ngider cari barang, Bae buat pesenan kolektor maupun buat stok. Naaah, gue kan jadi kagak ada temen, di rumah. Mangkanye, gue juga jadi ikut kegiatan kakek-kakek nyang hobi naek gunung, deh. Yaa, sekalian olahraga, gitu. Oh iye, tadi tuh gue bawa apel. Sekalian nengokin lu sakit. Nah, kalo tuh amplop, bukan buat nyogok, sebab, nyang nyogok atawa nyang disogok, sama-sama di nerake “
         “ Jadi, buat ape lu ngasih gue amplop?”
         “Yaa, buat partisipasi. Namanye, kan, kite temen sekampung dari kecil. Ngedenger lu sakit, gue pikir mau dibawa ke rumah sakit. Ja di, ape salahnye gue ngebantu buat biaya berobat, meski cuman sedikit. Cuman, soal la maran jangan lu lupa, nih.
           Artinye, ni ari, terlanjur gue udeh ngo mong sama anak lu, anggap aje kagak resmi Tapi, kalo lu anggap resmi, gue tinggal nunggu jawaban. “
            “ Oke. Cuman, si Nurdin mau banget, nggak, kawin sama anak gue? Kalo mau, kan ntar tinggal gue nanya, sama anak gue. Nyang gue ngeri, kan anak gue nerima, anak lu kagak nerima. Kan, jadinye kagak enak. “





Bersambung…..


0 Response to "CERBER 20"