BUAH PERSAINGAN

oleh : Oesman Ratmadja









       HAL apa yang membuat mpok Salime kagak iri sama mpok Ijah? Kalo kate anaknye sih, cuma dalam hal kebaikan. Buktinye, kalo ngeliat tetangga nyang laen ngaji ke mesjid, dua duanye kagak kepincut untuk ikutan ke mesjid. Saat ada santunan buat anak yatim, baik mpok Salime maupun mpok Ijah, juga kagak ngiri buat berpartisipasi. Malah, waktu diminta ikutan nyumbang, mpok Ijah nolak dengan alasan lakinye belon gajian. Sedangkah Mpok Salime beralasan duitnye baru aje dipake buat nulungin sodarenye nyang anaknye di tahan di rumah sakit lantaran orangtuanye kagak sanggup ngelunasin biaya perawatan.
      Tapi, dalam hal sebaliknye, kentara banget kalo mpok Salime sama mpok Ijah, bersaing hebat. Emang sih rivalitas keduanya kagak diketahui orang banyak. Cuma, persaingan mereka cukup ketat. Buktinye, waktu mpok Ijah dibeliin televisi layar tipis 26 inci, besoknye mpok Salime minta dibeliin barang yang sama tapi ukurannye 39 inci. Pendek kate, kalau Mpok Ijah beli barang baru, mpok Salime juga kagak mau kalah. Begitu juga sebaliknye.
      Soalnye, pas mpok Salime dibeliin mobil bekas nyang harganye lumayan mahal, eeee, mpok Ijah juga kagak mau kalah set. Malah, waktu lakinye bilang belon ada duit, mpok Ijah maksa supaya suaminya ngebeliin mobil. Bang Kubul, terpaksa jual tanahnya. Tapi, cuma lima ratus meter. Yang lima ratus meternya kagak dijual lantaran masih sayang.
     Karena mpok Ijah dibeliin mobil nyang baru dan harganya mahal, mpok Ijah kagak mau kalah set. Untung, bang Jalon ngebujuk supaya duitnye lebih baik dipakai renovasi rumah. Alasannye, lantaran kalau punya dua mobil, nanti mobil yang laen taruh dimana kalau garasi cuma cukup buat satu mobil.
    Pas giliran mpok Salime ngeliat mpok Ijah renovasi rumah, bukan bersyukur lantaran tetangge punya rezeki, mpok Salime langsung uring uringan. Die nyang minta rumahnye direnovasi, malah ngancem lakinye kalau rumah mereka kagak direnovasi dan lebih bagus, bakal segera minta izin buat pulang ke rumah ortu dengan alasan, malu sama mpok Ijah lantaran sudah bisa renovasi rumah.
     Kedua suami, sebenarnya empet sama bokin masing masing. Cuma, mereka kagak mau bertindak tegas. Kuatir kalo berkelahi nantinya malah membahayakan keharmonisan rumah tangga. Hanya mereka sadar, sebenarnya rumah tangga masing masing kagak  atau jauh dari harmonis, sebab, hidup dalam persaingan dan tetangga sendiri yang dianggap sebagai saingan karena lebih dahulu beli ini atau dan itu atau eksiyen begini dan begitu.
     Satu sore, Bang Jalon yang pulang dari kantor, sesampai di rumah langsung uring uringan. Saat isterinye nanya kenapa sampe uring uringan, bang Jalon bilang, dirinya iri seberat beratnya sama bang Kubul.
     "Emangnya die mau pesiar ke Bali?" Tanya sang isteri, nyang sebenernya berharap dapat jawaban iya dan jika benar akan mendorong suaminya agar siapkan dana buat ke Bali.
     Cuma, Bang Jalon bilang bukan lantaran bang Kubul mau ke Bali.
     " Kalau begitu, ape sih yang bikin abang atawa kita berdua mesti kagak disaingin sama mereka?" Tanya isterinya.
    " Lo kan selalu besaing sama bininye si Kubul? Iye, kan?" Bang Jalon balik nanya
    " Begitu deh bang?" Kata isterinya
    " Menurut lo, sebagai suami pantes nggak kalo sekarang gue juga mesti ikutan bersaing?"
    "Bang," sahut isterinya
    " Bukan cuma pantes. Kan kita pasangan sejoli. Jadi, abang juga kudu ikutan sama bini, harus siap bersaing dengan keluarga mereka. Kalau nggak, kapan kita bisa dibilang pasangan yang kompak," tambah isteri bang Jalon.
    " Naaah," sergah bang Jalon yang kayaknya memanfaatkan jawaban isterinya
    "Gue tuh emang pantes dan malah kudu ikutan sama lo, kan? Terakhir, kalau nggak salah kan gue penuhin permintaan lo nyang minta anak kita sekolah di SD MAHAL BANGET lantaran anaknye saingan kita dimasukin ke SD GENGSI DONG. Nah, sekarang, gue juga mesti tunjukin kalo kita emang pasangan yang kompak. Jadi, sekarang giliran gue nyang eksiyen. Sebab, si Kubul udeh eksiyen duluan"
    "Emang si Kubul beli barang nyang paling up to date, bang?" Tanya sang Isteri yang makin penasaran.
    :Bener bener up to date. Makanya gue kagak boleh kalah. Lu setuju kan, kalo gue mesti saingin die?" Kata bang Jalon
    Tanpa ragu, isterinya menjawab yaa bahkan, mendorong agar suaminya segera merealisasi keinginannya dan jangan sampai kalah dengan apa yang telah dilakukan bang Kubul.
    Tapi, setelah suaminya menjelaskan apa yang dilakukan oleh bang Kubul sehingga harus segera disaingi, sang isteri langsung pingsan. Doski sama sekali tak menyangka, kalau bang Kubul, seminggu silam baru saja nambah isteri alias kawin maning.
    Karena sudah menjawab setuju dan malah mendorong suaminya untuk melakukan hal yang perlu dilakukan agar tak kalah bersaing, tanpa takut apalagi ragu, Bang Jalon segera meminang seorang wanita berstatus cerai dengan suami dan punya dua anak berusia 10 dan 9 tahun.
    "Kenape gue langsung setuju sebelon tau apa yang udeh dilakuin si Kubul, sih" sesal mpok Ijah nyang sebenernya kagak ikhlas suaminya nambah isteri tapi tak bisa mencegah tindakan suaminya karena sepakat untuk bersaing dengan keluarga bang Kubul.   

0 Response to "BUAH PERSAINGAN "