NASIBKU BUKAN NASIBMU

oleh : Oesman Ratmadja


Dewi.. Dewi...Tega Banget deh lo sama gue. Mentang mentang lo cakep. Mentang mentang lo deh jadi calon artis. Gue naksir bukan di respons malah belagak gak nyaho. Lo kok cakep cakep cuman bisa nyebelin, sih.
Nah... gimane gue nggak sebel sama si Dewi, cewek kece nyang nama lengkapnye panjang banget, Dewi Lestari Kutilan Diketeke
Coba bayangin.
Giliran gue manggul tabung gas isi dua belas kilo, eh di bilang :
Naaah... gitu donk. Jadi pembokat tuh emang mesti kerja keras. Jangan pernah mau males, yee. Ntar, pak Jahuldut gak kepingin naikin gaji kamu.
Pas gue ngetes motor baru nyang seminggu silam dianter kerumah, die bilang:
Haaah... busyet, deh. Nggak nyangka kalo sekarang ganti profesi. Emang lebih enak jadi tukang ojek, yee, timbang jadi pembokat. Eeeh, tapi kebetulan. Soalnye gue mau pergi. Tolong anter ke gedung dewan, yee. Soalnye, ada rapat paripurna dan gue mau ngeliat anggota dewan nyang pada bobo sambil ngorok
Lantaran kesal, gue sengaja bawa mobil bokap nyang keren, eh dia bilang:
Naaah gitu donk. Gue demen deh kalo sekarang lebih maju. Dari pembokat, ke ojek dan sekarang jadi sopir baru. Berarti jelas ada peningkatan. Boleh dibilang berhasil meraih karir. Tapi, gue cuman mau pesan. Kalo jadi sopir pribadi, mesti jujur. Inget... jangan suka nyedot bensin. Kasihan tuh perut kalo makan dari nyang kagak halal.
Syet, deh, makin tega waktu gue makan di restoran, die ngeliat. Die bilang:
Waaah... enak ye punya majikan nyang baik hati. Die makan enak di restoran mahal, sopirnye pasti diajak. Tapi gue bersyukur, sebab lo bisa juga nyicipin makanan enak di restoran mahal. Cuman, kalo nggak bareng majikan, jangan biasain makan di sini. Kan repot kalo pas tanggal muda udeh kas bon.
Makanye, gue kagak pikirin si Dewi lagi. Tapi, pas sore sore gue lagi iseng nyiramin bungan di halaman rumah, lantaran tukang kebon kagak dateng, eeh, die nyelonong ke rumah bawa rantang isi makanan. Ngeliat gue, die bilang : Mas... pak dan bu Jahuldut, ada di rumah, kan? Tolong panggilin dong, soalnye saya mau anter makanan buatan mami. Kerjaannye tunda dulu, deh. Oh iye, besok besok bilang sama majikan, saya kan supir, masa soal nyiram kembang diserahkan ke saya. Protes, donk. Jangan mau jadi sopir ngerangkap perawat taman. Kecuali, gajinye dobel 
Untung, gak lama berselang mamiku ke luar dari rumah. Cuma ape kata die?
Bu... kok sopirnya disuruh ngerangkap jadi tukang nyiramin taman, sih?
Nasib oh nasib. Begitulah nasibku. Bagaimana dengan nasibmu?

0 Response to "NASIBKU BUKAN NASIBMU"