BANG JUKI DAN PETE

http://adf.ly/1cSltx



Bang Juki nyang kagak pernah belanja ke pasar becek dan juga nggak pernah tau harga sayur mayur yang dijual dekat rumah, bengong abis waktu bininye, Mpok Hindun, pulang dari pasar tapi bang Juki kagak ngeliat pete barang sepapan.

" Ndung...rasanye tadi gue pesen supaye lo jangan sampe lupa beli pete? Kok yang laen ada tapi pete kagak keliatan?"Tanya Bang Juki, yang meski kesal tapi berusaha bicara dengan nada yang seolah olah tak ada hal yang menjengkelkan.

Meski masih capek, Mpok Hindun yang sebenarnya nyesel abis going ke pasar lantaran harga harga kebutuhan buat lebaran nggak ada nyang nyungsep--semua naik kelangit, dengan males ngejawab

" Bang," kate mpok Hindun
"Ndun tuh gak bakalan lupa sama pesen abang. Sebab, Ndun tau, hobi abang sama hobi Ndun nggak beda sama pinang dibelah sama gergaji. Cuman maaf seribu kali maaf, bang... Ndun lupa kalo duit nyang dibawa kagak cukup buat beli pete. Sebab, harganye murah banget, bang. Cuman duapuluh rebu sepapan. Berhubung hargenye begitu murah, kepaksa Ndun kagak beli. Apelagi si penjualnya ngotot dan bilang cuma siap ngejual kalo duapuluh rebu. Ndun juga kagak mau beli, bang. Sebab, pas Ndun nawar lima puluh rebu sepapan, si abangnya kekeuh gak ngasih.
Die bilang, kalo harganye segitu die malah bisa rugi. Sebab, nyang berani beli petenye bakalan cuman Ndun doang. Kate tuh si pedagang serakah, sisanye kagak bakal ada nyang beli lagi kalo dijual lima puluh ribu "

Ngedenger jawaban mpok Hindun nyang panjang kayak jalan tol, Bang Juki jadi kepingin mentokin ubun-ubunnye ke dinding tembok. Sebab, membuatnya pusssssiiiiiiing. Cuman, bang Juki berani sumpah, die kagak bakal berani mentokin jidatnye,
Meski begitu, bang Juki paham isi dari ocehan Sang isteri, nyang sebenernye mau bilang  harga pete jelang lebaran bisa sampe duapuluh rebu perak. Kalo bininye nawar lebih tinggi, kagak lain lantaran kesel sama si pedagang pete nyang ngejual pete di jelang lebaran, matok harge seenak beronya.

" Bener-bener gelo tuh si tukang pete. Di hari indah bulan baik, dia bukan dagang sembari cari berkah eh malah dagang dengan cara yang bikin calon pembeli malah kecewa. Kapan insafnye sih tuh orang?" kate bang Juki nyang lantas ngegerutu karena yakin, kali ini masakan sambel goreng bokinnye yang asoii punye, kagak bakalan dipakein pete.

-------------------------------------------

Saya kasihan banget sama bang Juki. Lebaran kali ini, beliau kagak bisa menikmati sambel goreng bikinan Mpok Hindun, yang menurutnya sangat istimewa. Sebab, rasanya: ngejebret banget. Sebab, sambel goreng kentang yang isinya potongan ati ayam atawa sapi, dibuat sedemikian rupa. Bisa jadi istimewa bukan saja dilengkapi oleh pete, yang tiap bijinya dipotong dua. Tapi lantaran diolah dengan rasa cinta yang dibalut dengan aneka bumbu yang takarannya pas.
Pemberian bumbu yang paling diutamakan, tidak pernah dikurangi oleh Mpok Hindun. Pun saat naburin garam dan gula, ukurannya selalu dibuat pas, proporsional
Tidak seperti kebanyakan kontraktor bangunan gedung sekolah, yang selalu mengurangi ukuran semen, karena dari semen dia dapat menambah keuntungan tanpa berpikir dalam waktu tak lama dinding sekolah bisa ambruk
Jelang lebaran, harapan Bang Juki menikmati sambel goreng kentang campur pete, memang langsung ambruk. Tapi, bukan diakibatkan oleh pengurangan ukuran semen, Harapan Bang Juki ambruk lantaran harga pete yang biasanya cuma 1500 sampai 2000 perak, di jelang lebaran naiknya bisa sepuluh kali lipat.
Ketermaluan banget yaa, eh, keterlaluan banget, yaa tuh di Pedagang pete
Padahal, cara dagang kayak begitu, kagak bakalan ditemenin berkah.
Kenapa yaa di jelang ramadan dan lebaran, para pedagang memamerkan jiwa serakah? 

0 Response to "BANG JUKI DAN PETE"